کد خبر: ۸۱۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۲۳۳
جدیدترین نظرسنجی انجام شده در آمریکا حکایت از افزایش حمایت اعضای حزب جمهوریخواه از ترامپ دارد.
افزایش حمایت جمهوریخواهان از ترامپ بعد از توهین به زنان کنگره

به گزارش خبرداغ ، در حالیکه اغلب شخصیت های آمریکایی از توهین «دونالد ترامپ» به اعضای زن مجلس نمایندگان ایالت متحده ناراحت هستند، نتیجه یک نظرسنجی جدید در آمریکا که توسط رویترز و موسسه Ipsos انجام شده از افزایش حمایت جمهوریخواهان از ترامپ حکایت دارد.

بر اساس نتایج نظرسنجی، حمایت از ترامپ در میان جمهوریخواهان در یک هفته گذشته با ۵ درصد افزایش به ۷۲ درصد رسیده است.

افزایش حمایت جمهوریخواهان از ترامپ در حالی است که شب گذشته مجلس نمایندگان آمریکا در محکومیت اظهارات ترامپ قطعنامه ای را تصویب کرد.

قطعنامه ای که با ۲۴۰ رای موافق در مجلس نمایندگان به تصویب رسید اظهارات و پیام های اخیر توییتری رئیس جمهوری آمریکا بر ضد نمایندگان «ترقی خواه» و منتقد عملکرد دولت را «نژادپرستانه» توصیف و آنرا به عنوان رویکردی که به «ترس و نفرت از آمریکایی های رنگین پوست مشروعیت می بخشد» به شدت محکوم کرد.

این در حالیست که رئیس جمهوری آمریکا به تازگی در توجیه اظهارات خود اتهامات نژادپرستانه را رد کرده و گفته است که «حتی یک استخوان نژادپرست» نیز در بدن ندارد.

دونالد ترامپ که مادر و دو همسر وی همگی خارج از آمریکا متولد شده‌اند با تکرار حملات گذشته نسبت به نمایندگان منتقد دموکرات که وی از آنها به عنوان «ترقی خواه‌ها» یاد می کند، از چهار نماینده که شهروند آمریکا هستند و نژادی غیر آمریکایی دارند خواسته بود که اگر از وضعیت موجود در کشور رضایت ندارند می توانند آمریکا را ترک کنند.


مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: