کد خبر: ۸۱۹۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
تعداد بازدید: ۱۳۴۷
سام درخشانی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران، روز گذشته اقدام به تمسخر توقیف شدن لوگوی پرسپولیس کرد و به این ماجرا طعنۀ تندی زد تا واکنش‌های بسیاری علیه او مطرح شود.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سام درخشانی یکی از سلبریتی‌های مطرح سینما و تلویزیون ایران که در کل‌کل‌های سرخآبی‌ها، شخصیتی شناخته شده و همیشه حاضر محسوب می‌شود، روز گذشته در واکنش به توقیف لوگوی باشگاه پرسپولیس، در استوری اینستاگرامی خود اقدام به تمسخر این ماجرا کرد و موجب خشمگین شدن هواداران پرسپولیس شد که ساعاتی پس از این ماجرا، پسر کوچک و متعصب پرسپولیسی‌ها که به تازگی از سوی کالدرون نیز در لیست مازاد قرار گرفته است، پاسخی دندان شکن را به این بازیکن داد!

 

حمیدرضا طاهرخانی با انتشار تصویر زیر از سام درخشانی در لباس پرسپولیس به همراه شهاب حسینی خطاب به او نوشت: به بعضیا باید گفت یاد بگیر پشت کسی حرف که می‌زنی، وقتی دیدیش جلوش خم و راست نشی!

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: