کد خبر: ۸۱۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
تعداد بازدید: ۲۲۰
دادستان فدرال نیویورک روز چهارشنبه در ادامه نقض حقوق و تحریم ملت ایران، سه شهروند ایرانی را به دلیل آنچه صادرات فیبر کربن از آمریکا به ایران خوانده، متهم کرد.
۳ شهروند ایرانی در آمریکا به دلیل صادرات فیبر کربن از آمریکا به ایران متهم شدندبه گزارش خبرداغ، دادستان فدرال نیویورک روز چهارشنبه در ادامه نقض حقوق و تحریم ملت ایران، سه شهروند ایرانی را به دلیل آنچه صادرات فیبر کربن از آمریکا به ایران خوانده، متهم کرد.

به گزارش شبکه ان بی سی نیوز، به دنبال موافقت دادستان فدرال آمریکا برای اخراج یک شهروند ایرانی از آلمان، «جفری برمن» دادستان این کشور برای ناحیه جنوبی نیویورک، اتهام سه شهروند ایرانی را برای صادرات فیبر کربن از آمریکا به ایران را تایید کرد.

براساس پرونده دادگاه فدرال نیویورک، سه شهروند ایرانی متهم هستند که در میان سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ از طریق یک دلال آمریکایی مواد فیبر کربن به ایران صادر می کردند.

منبع: ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
0
دست اروپا با امریکا در یک کاسه است ولی متاسفانه روحانی، ظریف تاکنون بی توجهی کردند و توجهی نمی کنند.
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
0
آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2001 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر درسایه سکوت سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک پشت همه تروریست‌های منطقه قرار دارد
که آمریکا جنایتکار شماره یک به همراه انگلیس، سایرکشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات و رژیم صهیونیستی و سایه سکوت سازمان های بین المللی پشت همه تروریست‌های منطقه قرار دارد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: