کد خبر: ۸۱۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
تعداد بازدید: ۳۷۶
چوپان ناشنوا هنگام چرای گوسفندانش در ارتفاعات نیر اسم بابل با حمله خرس درنده راهی بیمارستان شد.
حمله خرس به چوپان ناشنوا
به گزارش خبرداغ به نقل از ایران : چوپان ناشنوا هنگام چرای گوسفندانش در ارتفاعات نیر اسم بابل با حمله خرس درنده راهی بیمارستان شد.

این حادثه ساعت 11:43 روز دوشنبه در حالی رخ داد که تقی محمدی، چوپان 75 ساله در ارتفاعات سرگرم چراندن گوسفندانش بود.به گفته شاهدان منطقه، پارس کردن مداوم سگ گله باعث شد تا ساکنان وارد عمل شوند و با ایجاد سر و صدا، خرس مهاجم را از صحنه فراری بدهند.

مهدی غلام‌نیا روشن، سخنگوی اورژانس ۱۱۵ بابل ضمن تأیید این حادثه گفت: وقتی ماجرای حمله خرس از طریق ساکنان منطقه به ما اطلاع داده شد، به سرعت تکنیسین‌های پایگاه بندپی ‌شرقی به محل اعزام شدند. بریدگی‌های متعدد ناشی از گازگرفتگی خرس وحشی روی ساق پای چپ علاوه بر پارگی‌های عمیق، موجب شکستگی ساق پای این چوپان و خونریزی شدید مصدوم حادثه شده است، از این رو او را بلافاصله به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: