کد خبر: ۸۱۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
تعداد بازدید: ۲۳۷
معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در سفر به استان قزوین از مجتمع گردشگری لاله در الموت بازدید به عمل آورد.
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی از مجتمع گردشگری لاله در الموت بازدید کردبه گزارش خبرداغ به نقل از میراث آریا، دکتر علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پیش از ظهر امروز سه شنبه 25 تیر 98، با همراهی تعدادی از معاونان و مدیران سازمان متبوع خود و جمعی از مسئولان استان قزوین از این مجموعه بازدید و بر توسعه و تأمین زیرساخت های گردشگری در استان های مختلف کشور از جمله قزوین تأکید کرد.

مونسان‌ با تاکید بر ظرفیت های فراوان این مجموعه از اتاق‌ها و زیرساخت‌های موجود دیدن کرد و گفت: «به دلیل وجود همین منابع و سرمایه‌های مادی و طبیعی بی بدیل که ما در این فضا می بینیم، با هزینه کمتری هم می شود این مجموعه را تکمیل و‌ راه اندازی کرد.»

علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  همچنین در این بازدید بر راه اندازی هر چه سریع‌تر این مجتمع برای خدمات دهی به گردشگران تاکید کرد.

قرار است مجتمع گردشگری لاله الموت برای بهره برداری به بخش خصوصی واگذار شود.

این مجموعه که در یک منظره کم نظیر طبیعی (چشمه سارها، رودخانه‌ها، کوه و جنگل) احداث شده است هم اکنون در اختیار سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین قرار دارد.

این مجتمع گردشگری به مساحت ۱۸۹ هکتار دارای ۸۰ واحد اقامتی با ظرفیت ۴۰۰ نفر است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: