کد خبر: ۸۱۹۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۶۳۹
پرسپولیس در آستانۀ جذب مدافع جوان فولاد خوزستان قرار دارد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، پرسپولیس قصد دارد در طی چند روز آینده مراحل جذب عارف غلامی، مدافع جوان و آینده‌دار فولاد خوزستان را نهایی کند و این بازیکن را به ترکیب خود برای فصل آینده اضافه نماید. غلامی از بازیکنان خوش‌آتیه و آینده‌دار فو.تبال ایران به حساب می‌آید که جذب او شکاری بزرگ برای پرسپولیس تهران خواهد بود.

 

 

این مدافع جوان و گرگانی در حال حاضر بازوبند کاپیتانی تیم ملی امید را بر بازو می‌بندد و حضورش در پرسپولیس و کسب تجربه از بازیکنان بزرگی مانند سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده مطمئناً آیندۀ روشن‌تری را پیشِ‌روی او قرار خواهد داد. با توجه به این اخبار باید منتظر ماند و دید که پرسپولیس می‌تواند در نهایت به توفیقی برسد و غلامی را که سابقۀ پوشیدن پیراهن سپاهان اصفهان زرا در کارنامۀ خوددارد،  سرخ‌پوش کند یا اینکه فولاد این ستارۀ جوان خود را حفظ خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: