کد خبر: ۸۱۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹
تعداد بازدید: ۲۴۹
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از چند طرح عمرانی کیش، بر استاندارد سازی و تسریع در روند ساخت آنها تاکید کرد.
تاکید دکتر مظفری بر استاندارد سازی طرح های عمرانی بخش خصوصی در کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش دکتر مظفری به همراه جمعی از مشاوران، معاونان و مدیران این سازمان، دوشنبه 24 تیر، در بازدید از چند طرح عمرانی از جمله سه برج نو آوری کیش، رویال و برج شیشه ای استاندارد در جریان روند ساخت و تجهیز این برج ها قرار گرفت.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از مرکز نوآوری کیش که عملیات اجرایی آن حدود 4 ماه قبل آغاز شده است گفت: سازمان و زیر مجموعه های آن آماده هستند تا برای بررسی زیر ساخت های فنی و مهندسی ساختمان مرکز نو آوری کیش و ارائه خدمات مشاوره ای با مجریان این طرح همکاری کند.

دکتر مظفری همچنین بر اتمام هرچه سریعتر این طرح بر اساس استاندارد ها ، استقرار شرکت های دانش بنیان و حضور نماینده سازمان در مرکز نوآوری کیش تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه محدودیت تکنولوژی نداریم، هرگونه تجهیزات و تاسیسات از جمله شبکه اینترنتی ، خطوط تلفن، برق و آسانسور باید به بهترین شکل در این مرکز تعبیه  شود.

دکتر مظفری در بازدید از دو برج دیگر بر رعایت استاندارهای فنی – مهندسی، بهره گیری از تازه ترین روش های ساخت، استفاده از تجهیزات پیشرفته، و اهتمام جدی برای پیشرفت طرح ها منطبق با برنامه زمانبندی آنها تاکید کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: