کد خبر: ۸۱۹۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳
تعداد بازدید: ۱۲۸۲
جف بزوس؛ مدیرعامل شرکت آمازون که عنوان ثروتمندترین مرد جهان را نیز یدک می کشد، علاقه خاصی به دنیای ربات ها دارد و به نظر می رسد این علاقه توسط یک شرکت خلاق به شکلی متفاوت تعبیر شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب، جف بزوس؛ مدیرعامل شرکت آمازون که عنوان ثروتمندترین مرد جهان را نیز یدک می کشد، علاقه خاصی به دنیای ربات ها دارد و به نظر می رسد این علاقه توسط یک شرکت خلاق به شکلی متفاوت تعبیر شده است.

ثروتمندترین مرد جهان اسباب بازی شد / رونمایی از عروسک مدیرعامل آمازون+تصاویر

 طی سال گذشته، جف بزوش، مدیر عامل آمازون، تصویری از خود در کنفرانس مارس 2018 شرکتش منتشر کرد که او را در کنار یکی از رباتهای بوستون داینامیک نشان می داد. این تصویر بازدید بالایی داشت و اکنون به شکل اسباب بازی بازسازی شده است.

ثروتمندترین مرد جهان اسباب بازی شد / رونمایی از عروسک مدیرعامل آمازون+تصاویر

 در حال حاضر یک شرکت تولید اسباب بازی، یک عروسک جالب از ثروتمند ترین مرد جهان را ارائه داده است که نه تنها به لحاظ ظاهری بسیار شبیه به جف بزوس است، بلکه با علاقه مندی وی یعنی ربات همراه است. شرکت سازنده عروسک که  Ntwrk نام دارد، نخستین نسخه از این عروسک جالب را برای روزنامه نگاران ارسال کرده است.

ثروتمندترین مرد جهان اسباب بازی شد / رونمایی از عروسک مدیرعامل آمازون+تصاویر

هنوز اطلاعات زیادی در مورد این عروسک منتشر نشده است اما پرسش های نیز در این بین مطرح می شود مثل این که آیا جف بزوس در روند طراحی و ساخت این عروسک مشارکت کرده است؟ آیا ساخت عروسک جف بزوس در تولید انبوه با استقبال مواجه می شود؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: