کد خبر: ۸۱۹۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۲۳۵
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری که به استان قزوین سفر کرده است، با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.
ادای احترام دکتر مونسان به مقام شامخ شهیدان در قزوین
به گزارش خبرداغ به نقل از میراث آریا، دکتر علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در بدو ورود به استان قزوین با حضور در گلزار شهدا با نثار گل و قرائت فاتحه یاد شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشت و به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.

مونسان در این بازدید گفت: «شهدا موجب فخر ما هستند و موضوع دفاع‌مقدس هم می تواند یکی از جاذبه هاى گردشگری در نوع خاص خود باشد، چه در قالب مناطق و شهرهاى جنگ‌زده و چه موزه‌هاى دفاع مقدس که نمونه بسیار خوبى از آن را در تهران داریم.»

سازه نور الشهدا در قزوین بلندترین سازه با کاربرى آرامگاهی است که در  بوستان باراجین شهر قزوین بر روی آرامگاه هشت شهید جنگ ایران و عراق ساخته شده است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در سفر دو روزه خود به استان قزوین از تعدادی از آثار و بناهای تاریخی و نیز تأسیسات و مناطق گردشگری این استان بازدید می کند.

در این سفر، استاندار قزوین، مدیرکل میراث فرهنگی این استان، جمعی از مسئولان محلی و تعدادی از معاونان و مدیران سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، رئیس سازمان میراث فرهنگی را همراهی می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: