کد خبر: ۸۱۹۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱
تعداد بازدید: ۲۵۷۲
باشگاه پرسپولیس که ساعاتی پیش از خریدهای جدید خود رونمای کرد، با اتفاقی جنجالی روبرو شد.
به گزارش خبرداغ ، باشگاه پرسپولیس به طور رسمی در بعدازظهر امروز؛ از دو خرید جوانش رونمایی کرد تا موجی از هیجانات و کنجکاوی‌ها در ارتباط با وضعیت خریدهای جدید باشگاه به‌وجود بیاید که تنها پس از گذشت دقایقی، با رونمایی شدن از پست اینستاگرامی  قدیمی و دردسرساز احمدرضا احمدوند، حاشیه‌ای سخت متوجه باشگاه شد!

 

 

احمدرضا احمدوند که در گذشته به عضویت استقلال درآمده بود، به شکلی باورنکردنی نسبت به آبی‌ها تعصب داشته و از حضورش در این تیم ابراز شادمانی کرده بوده است که این ماجرا، امروز برای او در پرسپولیس حسابی گران‌ تمام شده است.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
قرمز
Slovakia
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
0
0
فقط کارتون شده شایعه سازی غافل از اینکه خودتون رامنفورمیکنید.اگرشرف دارید به اعتبار جوانان مردم ضربه نزنید.یک زمانی می‌خواسته بره استقلال خوب که چی حالابهش حمله کردید خدا لعنتت تون کنه
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: