کد خبر: ۸۱۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
تعداد بازدید: ۲۴۴
دکترفرزانه شرفبافی، نائب رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت هواپیمایی کیش در سفر به عمان با سفیر جمهوری اسلامی ایران در این کشور و مسئولان عمان هلدینگ دیدار و گفتگو کرد.
امضا قرارداد همکاری خدمات فرودگاهی میان شرکت هواپیمایی کیش و عمان هلدینگبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در سفر فرزانه شرفبافی، نائب رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت هواپیمایی کیش برای بازدید از روند فعالیت فرودگاه مسقط و گفتگو با مسئولان شرکت عمان هلدینگ در خصوص همکاری های دو جانبه بین ایران و عمان، قرار داد همکاری خدمات فرودگاهی میان کیش ایر و عمان هلدینگ امضا شد.

همچنین در نشستی نائب رئیس هیأت مدیره و سرپرست شرکت هواپیمایی کیش و حجت الاسلام و المسلمین نوری شاهرودی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان، در خصوص توسعه همکاری با این کشور به ویژه حمل و نقل هوایی و راه اندازی کارگو برای تقویت فعالیت های تجاری صنعتگران ایرانی بحث و تبادل نظر کردند.

حجت الاسلام و المسلمین نوری شاهرودی، در این نشست با اشاره به اهمیت و نقش ناوگان هوایی کشور در توسعه روابط سیاسی، فرهنگی و تجاری بین دو کشور بر راه اندازی مسیرهای جدید پروازی و تقویت همکاری دو کشور تأکید کرد.

در پایان مقرر شد برای افزایش رضایتمندی مسافران شرکت هواپیمایی کیش، بررسی مسیرهای جدید پروازی از طریق معاونت بازرگانی و خدمات فرودگاهی کیش ایر در دستور کار قرار گیرد.

لازم به ذکر است شرفبافی در این سفر با دکتر رحمانی؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز گفتگو کرده و گزارشی از فعالیت های این شرکت را ارائه کرد. دکتر رحمانی نیز با تقدیر از فعالیت های کیش ایر، همکاری این شرکت و عمان هلدینگ را در جهت توسعه روابط میان ایران و عمان از جمله راهبردهای مهم شرکت هواپیمایی کیش برشمرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: