کد خبر: ۸۱۹۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵
تعداد بازدید: ۲۷۰
معاون دبیر کل حزب الله لبنان:
معاون دبیر کل حزب الله لبنان تأکید کرد که درج نام نمایندگان پارلمان این کشور در فهرست تروریسم بر عزم و ارداه ما در مقابل تهدیدات دشمن می­‌افزاید.
درج نام نمایندگان پارلمان در فهرست تروریسم اراده ما را تقویت می­‌کند/ ایران الگوی عملی ماستبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا ، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان در واکنش به اقدام آمریکا در درج نام دو نفر از نمایندگان پارلمان این کشور در فهرست تروریسم تأکید کرد: «آنها از دستاویز تحریم‌­های اقتصادی علیه ما استفاده می­‌کنند و این مصداق حقیقی دشمنی است، آنها دشمنی سیاسی را نیز علیه ما به کار می­گیرند، هدف قرار دادن نمایندگان با تحریم‌­های اقتصادی تعبیری غیر از هدف قرار دادن نمایندگان مردم ندارد».

شیخ قاسم در ادامه افزود: «اگر نمایندگان یا مسئولان دیگر یا هر حزب و فرد دیگری را در لیست تحریم­‌ها و فشارها قرار دهید، بر اراده ما افزوده شده و ما را به فکر پیروزی در این نبرد خصمانه علیه محور مقاومت می­‌اندازد.

وی تأکید کرد که جهان سرگرم دشمنی‌­های مکرر آمریکا علیه ایران است، حال باید پرسید که ایران برای عبور از این دشمنی­‌ها و فشارها چه کرد؟ ایران قابیلت خود را در رهبری محور مقاومت و حمایت از ملت‌­های منطقه ثابت کرد و توانست دستاوردهای بی‌­شماری محقق کند.

به نقل از النشره، شیخ نعیم قاسم تأکید کرد که اگر ایران و حمایت آن از مقاومت لبنان نبود، این ثبات فعلی نه در مقاومت فلسطین و نه در پیروزی سوریه در مقابله با توطئه‌ها و نه آزاد سازی عراق و نه پایداری یمن هیچ‌یک عملی نمی­‌شد.

وی در پایان گفت: «تمام ملت­‌های منطقه وام‌دار کرامت ایران هستند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: