کد خبر: ۸۱۹۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵
تعداد بازدید: ۲۳۲
سبحانی‌فر:
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت:‌ تعدادی از نمایندگان سوالات خود از وزیر ارتباطات را پس گرفته و تعدادی هم سوالات خود را به زمان دیگری موکول کردند.
سوال از آذری جهرمی در کمیسیون صنایع و معادن به هفته آینده موکول شدبه گزراش خبرداغ به نقل از  ایلنا، رمضانعلی سبحانی‌فر ، درباره جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن گفت: دستور جلسه امروز این کمیسیون به سوال از وزیر ارتباطات اختصاص داشت اما به دلیل اینکه تعدادی از نمایندگان سوالات خود را پس گرفته و تعدادی هم سولات خود را به زمان دیگری موکول کردند، این دستور کار اجرایی نشد و وزیر هم به کمیسیون نیامد.

وی تاکید کرد: احتمال دارد سوال نمایندگان از آذری جهرمی به هفته آینده موکول شود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن تصریح کرد: رئیس سازمان فناوری در جلسه امروز کمیسیون شرکت کرد و توضیحاتی را درباره کسب و کارهای نوین ارائه داد، نمایندگان هم نظرات خود را در این مورد بیان کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: