کد خبر: ۸۱۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
تعداد بازدید: ۲۳۲
سروش رفیعی می‌گوید به لحاظ بدنی پیشرفت کرده و امیدوار است فصل خوبی را داشته باشد.
رفیعی: کادرفنی جدید عالی استبه گزارش خبرداغ به نقل از  "ورزش سه"، سروش رفیعی در گفتگو با سایت رسمی پرسپولیس گفت: خوب است خداراشکر همه چیز، اردوی خیلی خوبی داشتی، چند جلسه تمرین خوب داشتیم، روز اول هوا یک مقدار بارانی و مه آلود بود و شرایط سخت شد اما حالا همه چیز خوب است.

 

رفیعی در ادامه راجع به شرایط خودش عنوان کرد: خودم هم شرایط خوبی دارم، نیاز داشتم به یک کار بدنسازی خوب، خداراشکر تا الان همه چیز خوب پیش رفته و امیدوارم با این بازی های دوستانه هم به مرز آمادگی برسیم.

 

وی افزود: هنوز نیاز دارم یک مقدار از لحاظ بدنی بیشتر کار کنم اما فعلا در این شرایط خوب بوده، ذهنم را آماده کردم، فکر می کنم به امید خدا برسم به بهتر از این.

 

سروش درباره هواداران هم گفت: هواداران هم مثل همیشه به هر حال ما را حمایت می کنند و پشت ما هستند. دوستشان داریم و برایشان احترام قائلیم، تیممان بسیار خوبی است، بازیکنان بسیار خوبی داریم و کادرفنی هم عالی است، فقط همان حمایت همیشگی را می خواهیم که امسال هم سال خوبی داشته باشیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: