کد خبر: ۸۱۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
تعداد بازدید: ۴۶۱
احتمال این که استقلال مدل استراماچونی نسبت به سالهای گذشته‌ تغییر رویه‌ای اساسی در سیستمش ایجاد شود وجود دارد.
استراماچونی روش بازی استقلال را تغییر می‌دهدبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: سیستم پایه تیم استقلال در همه سالهای گذشته بر مبنای استفاده همزمان از دو هافبک دفاعی طراحی شده و این تیم مثل خیلی از تیم‌های مطرح ایرانی و غیر ایرانی همواره با دو هافبک دفاعی مقابل حریفان حاضر می‌شده است.

آندره استراماچونی سرمربی جوان آبی پوشان که نخستین مربی ایتالیایی تاریخ این باشگاه به حساب می‌آید وظیفه هدایت این تیم در لیگ نوزدهم را بر عهده گرفته و احتمال اینکه وی در این سیستم تغییراتی ایجاد کند وجود دارد.

استقلالی‌ها نسبت به فصل گذشته بازیکنانی مثل روزبه چشمی و امید نورافکن را در این پست از دست داده‌اند و فرشید باقری هم در آستانه جدایی از آنها قرار دارد. گفته می‌شود علی کریمی در آستانه تمدید قرارداد با آبی ها قرار دارد و آنها مسعود ریگی را هم در این پست به خدمت گرفته‌اند.

حضور تنها دو هافبک دفاعی تخصصی (کریمی و ریگی) در بین بازیکنان استقلال، می‌تواند نشانه‌ای از تمایل استراماچونی به استفاده از سیستم‌های متکی بر یک هافبک دفاعی باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: