کد خبر: ۸۱۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
تعداد بازدید: ۲۲۹
فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: هرگونه سرو قلیان در رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی ممنوع است.
ممنوعیت عرضه قلیان در رستوران‌های اسلامشهربه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: هرگونه سرو قلیان در رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی ممنوع است.

مسعود مرسلپور عصر روز شنبه در کارگروه ساماندهی صنوف شهرستان اظهار کرد: بازرسی اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه موظفند بر رعایت و حفظ شئونات اخلاقی در قهوه خانه‌ها و چایخانه‌های دارای مجوز شهرستان نظارت داشته و به واحدهای فاقد مجوز، بمنظور تکمیل پرونده و اخذ مجوز، فرصت قانونی داده شود.

فرماندار شهرستان اسلامشهر افزود: جلسه مشترکی با حضور رؤسای شبکه بهداشت، اتاق اصناف و اتحادیه‌های مربوطه در اداره بهداشت تشکیل و موارد و موانع پیش رو جهت تسریع در اعلام پاسخ استعلام بهداشت را بررسی و حل و فصل کنند.

وی تصریح کرد: در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی سلامت محور نیز اداره صمت و اتاق اصناف با همکاری شبکه بهداشت شهرستان، برای اعضای اتحادیه‌هایی که فعالیتشان با سلامت و بهداشت مردم مرتبط است، دوره‌های آموزشی و آگاهی رسانی برگزار خواهند کرد.

مرسلپور ادامه داد: همچنین نظر به تاکید رئیس آبفای شهرستان مبنی بر تسریع در انجام فرآیند تجهیز و اتصال شهرستان به شبکه فاضلاب شهری و تکمیل آن تا سال آتی، شبکه بهداشت شهرستان به تمام واحدهای صنفی فاقد چاه فاضلاب، فقط به مدت یکسال جهت ارائه درخواست اتصال به فاضلاب شهری فرصت داده و چنانچه پس از یکسال این امر میسر نگردید، به قید فوریت نسبت به پلمب واحد مربوطه اقدام خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: