کد خبر: ۸۱۹۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
تعداد بازدید: ۱۹۴
نماینده مردم اسفراین درباره سفر امروز رئیس‌جمهور به استان خراسان شمالی گفت: فولاد اسفراین، فاز دوم نیروگاه شیروان و کارخانه آلومینیوم جاجر از جمله طرح‌هایی است که امروز توسط رئیس‌جمهور در استان خراسان شمالی افتتاح خواهد شد.
هادی قوامی: جزئیات سفر امروز رئیس‌جمهور به خراسان شمالی/ پیش‌بینی اختصاص هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی در جریان این سفر

به گزارش خبرداغ، هادی قوامی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره سفر امروز رئیس‌جمهور به استان خراسان شمالی گفت: رئیس دولت امروز طی یک سفر یک روزه به استان خراسان شمالی سفر کرده و بعد از ظهر به تهران باز می‌گردد.

نماینده مردم اسفراین درباره برنامه‌های رئیس‌جمهور در این سفر گفت: در این سفر طرح‌هایی که در گذشته به اتمام رسیده بود توسط رئیس دولت افتتاح می‌شود و طرح‌هایی هم برای کلنگ‌زنی پیش‌بینی شده است. همچنین در سفر رئیس‌جمهور به استان خراسان شمالی، ۱۰۰۰ میلیارد تومان بودجه برای کارهای عمرانی پیش‌بینی می‌شود.

این عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی اظهار کرد: طرح‌هایی که برای آینده پیش‌بینی می‌شود در مدت باقی مانده از دولت دوازدهم در مناطق مختلف استان خراسان شمالی در بخش‌های مختلف به اجرا در خواهد آمد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: فولاد اسفراین، فاز دوم نیروگاه شیروان و کارخانه آلومینیوم جاجرم از جمله طرح‌هایی است که امروز توسط رئیس‌جمهور در استان خراسان شمالی افتتاح خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: