کد خبر: ۸۱۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
تعداد بازدید: ۱۹۵
یک نماینده مجلس درباره رفتار برخی ضابطان قضایی با مردم تاکید کرد: اعمال قانون درد دارد. برای اینکه درد کم شود باید روش‌های درست اجرا را به کار گیریم.
واکنش ذوالنور به رفتار برخی ضابطان با مردم؛ اعمال قانون درد دارد

به گزارش خبرداغ ، مجتبی ذوالنور در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا در پاسخ به این سوال که علیرغم اینکه کسی مخالف اعمال قانون از سوی ضابطان نیست اما چرا گاهی مردم شاهد اعمال خشونت از سمت برخی ضابطان هستند؟، گفت: ما تاکیدمان اجرای مُرِّ قانون است. اگر شخصی بخواهد ۲۰۰ گرم شکر را میل کند ممکن است باعث خفگی شود، شکر را باید در آب حل کرد و بعد مصرف کرد.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: قانون خوب داشتن یک موضوع است، قانون بد بودن خودش یک مشکل است، قانون خوب را بد اجرا کردن هم یک معضل است. اگر قوانین ما خوب نیست باید آن را درست کنیم. اگر قانون خوب داریم خوب اجرایش کنیم و اگر قانون بد داریم هرچند که قانون بد از بی‌قانونی بهتر است آن قانون بد را خوب اجرا کنیم. این باعث می‌شود تبعات منفی کم شود.

وی در بیان مثالی گفت: پزشکی که می‌خواهد به یک کودک آمپول تزریق کند ابتدا او را آرام می‌کند یا توجه او را از این امر منحرف می‌کند تا درد را کمتر احساس کند. اعمال قانون درد دارد. برای اینکه درد کم شود باید روش‌های درست اجرا را به کار گیریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: