کد خبر: ۸۱۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
تعداد بازدید: ۳۴۹
اعضای تیم تراکتورسازی که چهارشنبه شب برای برپایی اردویی ۱۴روزه راهی کشور ترکیه شده بودند، از روز گذشته تمرینات خود را استارت زدند و کارشان را در این اردو آغاز کردند.
صادقیان: دژاگه، شجاعی و حاج‌صفی می‌مانند

به گزارش خبرداغ به نقل از فرهیختگان: اعضای تیم تراکتورسازی که چهارشنبه شب برای برپایی اردویی ۱۴روزه راهی کشور ترکیه شده بودند، از روز گذشته تمرینات خود را استارت زدند و کارشان را در این اردو آغاز کردند. مصطفی دنیزلی، سرمربی ترک‌تبار تراکتور نیز که چهارشنبه شب به منزل خود رفته بود، از روز گذشته به شاگردانش ملحق شد و برنامه‌های تمرینی را زیر نظر گرفت. همچنین اکبر ایمانی، هافبک تراکتورسازی با کسب اجازه از کادر فنی یک روز دیرتر به اردو ملحق شد و کارش را استارت زد.

تراکتورسازان در حالی تمرینات خود را در ترکیه سپری می‌کنند که همچنان برخی حواشی در پیرامون این تیم، دست از سر تبریزی‌ها برنداشته و به تازگی نیز شنیده شده شاید مصطفی دنیزلی به دلیل شکایت همسرش به اتهام جعل امضا ممکن است به یک تا سه سال زندان محکوم شود.

سایت yenicaggazetesi نوشت: «مصطفی دنیزلی با یک دردسر بزرگ در کشورش روبه‌رو شده است. همسر این مربی، او را به جعل امضا برای در اختیار گذاشتن منزلش به بانک متهم کرده تا بتواند از بانک وام بگیرد. همسر دنیزلی از دادگاه تقاضا کرده که محکومیت زندان برای این مربی تعیین شود. جلسه استماع دادگاه با حضور وکیل دنیزلی برگزار شد و این وکیل، ادعای همسر مربی ترکیه‌ای را رد و عنوان کرد که مصطفی دنیزلی چنین اقدامی انجام نداده و دختر این مربی در این منزل سکونت داشته است. همسر دنیزلی که مراحل طلاق خود را از این مربی طی می‌کند، تایید کرده امضایی که از او روی این برگه‌ها بوده، جعل شده و دادگاه هم این مورد را تایید کرده است.»

این اخبار پیرامون تیم تبریزی در حالی است که همچنان حضور اشکان دژاگه نیز در جمع تراکتورسازان برای فصل آینده در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست اشکان سال آینده تراکتوری خواهد ماند یا خیر. بر همین اساس و برای روشن شدن موضوعات مختلف از جمله قرارداد شکاری با تراکتورسازی، غلامرضا صادقیان، مدیرعامل این باشگاه تبریزی در گفت‌وگویی درخصوص این مسائل به صحبت پرداخت که در ادامه می‌خوانید:

از دژاگه چه خبر؟ او در تراکتورسازی می‌ماند؟

مشکلی بابت بازگشت دژاگه نداریم و این بازیکن از هفته دوم تمرینات تیم در ترکیه، به اردویمان اضافه می‌شود. اشکان فعلا مصدوم است و هر وقت مصدومیتش برطرف شود، با آمادگی به تمرینات بازخواهد گشت. او با ما قرارداد دارد و به کارش ادامه می‌دهد. البته مصدومیت دژاگه می‌تواند در شرایط ادامه همکاری طرفین تاثیرگذار هم باشد.

میانگین سنی تیم‌تان بالا نیست؟

ما در کنار حفظ بازیکنان بزرگ و باتجربه همچون مسعود شجاعی، احسان حاج‌صفی و اشکان دژاگه به دنبال جوا‌نگرایی در تیم هستیم، چراکه تفکرات آقای دنیزلی هجومی بوده و بازیکنان جوان و با کیفیت بالا می‌توانند 90 دقیقه در اختیار تیم باشند و برنامه‌های تاکتیکی سرمربی را در زمین اجرا کنند.

گفته می‌شود شاید قرارداد با رضا شکاری برایتان عواقب داشته باشد. نگران نیستید؟

مشاوران فنی و حقوقی باشگاه در انتخاب بازیکن و همچنین مسائل مختلف پیرامون انعقاد قرارداد نظر می‌دهند و بدون بررسی‌های لازم نسبت به انعقاد قرارداد اقدام نمی‌کنیم. فکر نمی‌کنم مشکل خاصی ما را تهدید کند.

درباره خبر مربوط به احتمال حبس دنیزلی نیز نگرانی ندارید؟

این مسائل خصوصی است که همه با موارد مشابه آن درگیر هستند؛ وزیران، وکلا، مدیران و همه و همه می‌توانند مشکلاتی را در زندگی خصوصی داشته باشند. در مجموع ما درباره جرایم خصوصی دیگران دخالت نمی‌کنیم. این دوستانی هم که به این‌طور خبرها می‌پردازند، همراه باشگاه نیستند و در جریان خلاف باشگاه تراکتورسازی می‌خواهند برایمان حاشیه درست کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: