کد خبر: ۸۱۹۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸
تعداد بازدید: ۵۰۲
قطعا تا چند روز آینده که اردوی ترکیه به اتمام می‌رسد باید لیست مازاد پرسپولیس رسما اعلام شود تا جای خالی برای جذب بازیکنان جدید باز شده و تکلیف آن بازیکنان هم که با این تیم قرارداد دارند مشخص شود.
آخرین وضعیت پرسپولیس؛ کالدرون در مسیر شفر!

به گزارش خبرداغ به نقل از فرهیختگان: قطعا تا چند روز آینده که اردوی ترکیه به اتمام می‌رسد باید لیست مازاد پرسپولیس رسما اعلام شود تا جای خالی برای جذب بازیکنان جدید باز شده و تکلیف آن بازیکنان هم که با این تیم قرارداد دارند مشخص شود. از مدت‌ها قبل گمانه‌زنی‌ها برای این لیست آغاز شده بود و هر روز نام‌هایی اعلام می‌شد که طبیعتا از سوی باشگاه تکذیب می‌شد.

بعد از حضور قطعی و رسمی کالدرون وی طی مصاحبه‌ای اعلام کرد به علت حضور چند روزه و کوتاه در تیم شناختی از بازیکنان ندارد و طبعا لیستی هم اعلام نکرده است. حال پس از چندین جلسه تمرین و اردوی ترکیه به نظر می‌رسد کالدرون لیست مازاد خود را تا حد زیادی مشخص کرده است.

آنچه مسلم است با توجه به حضور بازیکنان جدید مثل امیری و اینکه باشگاه به دنبال جذب حداقل یک مهاجم دیگر است، به‌طور طبیعی باید برخی از بازیکنان لیست بزرگسال کنار گذاشته شوند و این در حالی است که همه نفرات قرارداد دارند و باشگاه باید راهی برای کنار گذاشتن آنها پیدا کند.

طبق شنیده‌های «فرهیختگان» کالدرون تا حدی انتخاب خود را انجام داده و ظاهرا اعتقادی به ادامه همکاری با مهدی شریفی، شایان مصلح و حسین ماهینی ندارد. با این حال باید مدیران باشگاه نیز در این خصوص تصمیم‌گیری کنند چراکه ماهینی کاپیتان دوم تیم محسوب می‌شود و قرارداد مصلح نیز به تازگی تمدید شده است.

مهدی شریفی فصل گذشته در پنجره بسته نقل و انتقالات به این تیم اضافه شد تا بتواند مشکل گلزنی این تیم را حل کند اما با حضور بودیمیر و نظر جالب برانکو در مورد وینگر چپ بودن او به نیمکت زنجیر شد تا فرصتی برای بازی کردن پیدا نکند و در زمان‌هایی که به میدان رفت نیز عملکرد درخشانی نداشت. کالدرون نیز عقیده دارد باید یک مهاجم بهتر جایگزین وی شود.

به نظر می‌رسد دلیل قرار گرفتن دو نفر بعدی در لیست مازاد همانند شریفی فنی و جایگزینی با بازیکنان جدید نیست. در کنار این مساله که پرسپولیس در فاز تدافعی به حد کافی بازیکن در اختیار دارد، مصدومیت و عدم آمادگی جسمانی بدون شک اصلی‌ترین موضوع در مورد ماهینی و مصلح به شمار می‌رود. این دو بازیکن مدت زمان زیادی در فصول گذشته را در بند مصدومیت گرفتار بودند و در همین اواخر هم طبق شنیده‌ها از لحاظ آمادگی جسمانی نتوانسته‌اند نظر مثبت کالدرون را جلب کنند.

با توجه به مهلت کوتاه پرسپولیس برای جذب بازیکن و آماده‌سازی باید دید مدیران تیم چه زمان این لیست قطعی را اعلام رسمی می‌کنند تا بتواند تکلیف آنها را زودتر مشخص کنند. چون اکثر آنها با این تیم قرارداد دارند و این کار باعث می‌شود این تیم روزهای باقی‌مانده تا شروع فصل را با آرامش بیشتری دنبال کند.

کالدرون در مسیر شفر!

همان‌طور که اشاره شد پرسپولیس – در صورت ادامه حضور علیپور – حداقل به یک مهاجم جدید نیاز دارد. در روزهای اول حضور کالدرون بحث جذب سرگیف، مهاجم ازبکستانی در پرسپولیس و حتی حضور در اردوی ترکیه مطرح شد که البته شنیده‌های ما حاکی از آن بود که در نیم‌فصل گذشته صحبت از حضور این مهاجم در پرسپولیس بوده و اعلام نام او در این زمان گمانه‌زنی بوده و باشگاه هیچ اقدام جدیدی انجام نداده است، هر چند در مصاحبه‌ای خود کالدرون اعلام کرد که درباره سرگیف با او صحبت شده و وی علاقه‌ای به جذب او ندارد و با توجه به کنترل برقراری ارتباط با کالدرون طبیعتا باشگاه موضوع جذب او را مطرح کرده بوده است.

بلافاصله بعد از چند روز کالدرون دست به کار شد و نام دو مهاجم خارجی را به باشگاه برای بررسی و عقد قرارداد اعلام کرد و این‌گونه به نظر می‌رسد که او علاقه دارد بازیکنان مدنظر خود را برای عقد قرارداد به باشگاه معرفی کند و چندان تمایلی به گزینه‌های باشگاه ندارد. دقیقا کاری که شفر در استقلال انجام داد و حاصل آن الحاجی گرو و نیومایر بودند که همچنان شائبه‌هایی در مورد قرارداد آنها وجود دارد.

شنیده‌ها حاکی از این است که مدیران پرسپولیس با بررسی کارنامه مهاجمان معرفی شده توسط کالدرون و قیمت اعلام شده آنها به این نتیجه رسیده‌اند که کیفیت لازمه را برای حضور در این تیم ندارند. از این رو عبدل قلی‌اف، مهاجم ۲۷ ساله ازبکستانی و بلندقد و گلزن لوکوموتیو را که کارنامه و قیمت مناسبی هم در مقابل مهاجمان آفریقایی داراست و در سایت ترانسفر مارکت 1.5 میلیون یورو قیمت‌گذاری شده را به کالدرون معرفی کرده‌اند که با مخالفت او مواجه شده است.

ظاهرا با توجه به اینکه نفرات قبلی جذب شده و در حال جذب فعلی هیچ‌کدام با نظر مستقیم کالدرون نبوده او در مورد جذب مهاجم زیر بار گزینه‌های معرفی شده باشگاه نرفته است و باید دید این مقاومت شفرگونه درنهایت به چه نتیجه‌ای منتهی خواهد شد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: