کد خبر: ۸۱۹۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳
تعداد بازدید: ۴۲۲
مدیر امور اعتباری بانک تجارت از اعطای 21 هزار و پانصد و شصت و چهار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از سوی این بانک در سه ماهه اول سالجاری خبر داد.
21.500 زوج از بانک تجارت تسهیلات قرض الحسنه گرفتندبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک تجارت ، حمید رضا امین زارع مدیر امور اعتباری این بانک با اشاره به اینکه بخشنامه بانک مرکزی اولویت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در سالجاری را به هموطنان آسیب دیده از سیل تعیین کرده است گفت: بانک تجارت همسو با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به سیل زدگان ، در اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به زوجهای جوان نیز عملکرد شاخصی داشته و در بازه زمانی سه ماهه اول امسال به 21.564 نفر از زوجهای جوان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده که مبلغ تسهیلات اعطایی بالغ بر 6 میلیارد و 746 میلیون ریال است.

وی رقم تسهیلات قرض الحسنه ازدواج اعطایی توسط این بانک در سال گذشته را 13 هزار و 197 میلیارد ریال اعلام کرد که این تسهیلات به 84.342 نفر از زوجهای جوان پرداخت شده است.

امین زارع عملکرد بانک تجارت در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به سیل زدگان را قابل توجه دانست و یادآور شد: در سه ماهه اول سالجاری به 5.958 نفر از خانواده های سیل زده در استانهای کشور مجموعا 1180 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده ایم که سقف فردی این تسهیلات بستگی به میزان خسارت وارد شده به واحدهای مسکونی از 150میلیون ریال تا 500 میلیون ریال تعیین شده است.  

مدیر امور اعتباری بانک تجارت با اشاره به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به سایر بخشها در سال گذشته و سه ماهه اول امسال  افزود: 2.621 نفر از مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره) از بانک تجارت مجموعا 449 میلیارد تسهیلات قرض الحسنه دریافت کردند. در سه ماهه منتهی به خرداد ماه سالجاری نیز به 445 نفر از مدد جویان بالغ بیش از 80 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است. اعطای تسهیلات به معرفی شدگان سازمان بهزیستی، زندانیان نیازمند و اعطای تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی به صدها نفر از هموطنان از جمله اقدامات بانک تجارت در این بخش به شمار می رود.

امین زارع اعطای تسهیلات قرض الحسنه به سیل زدگان و زوجهای جوان را در اولویت اقدامات بانک تجارت دانست و تاکید کرد: مسلما بانکها با افزایش سقف فردی تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در سال 98 با محدودیت منابع در این بخش مواجه هستند ولی به رغم محدودیت منابع اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج جزو حدود اختیارات شعب بانک تعیین شده و در صورت کامل بودن مدارک و مستندات ارائه شده از سوی متقاضیان در سریعترین زمان ممکن به زوجهای جوان پرداخت خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: