کد خبر: ۸۱۹۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
تعداد بازدید: ۲۴۷
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: در تیم ملی لیست اول و دوم نداریم.
مظاهری: در تیم ملی لیست اول و دوم نداریمبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس ، رشید مظاهری در حاشیه اولین تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ خوشحالم که در اینجا حضور دارم و آقای ویلموتس من را به تیم ملی دعوت کرده است.

در مورد لیست تیم ملی باید بگویم یکی از راههایی که خیلی ساده می‌توان بازیکنان تیم ملی را دید همین اردوها است. بازیکنان دعوت شده جزو بهترین بازیکنان هستند و آقای ویلموتس کار درستی انجام داده است.

وی در مورد اینکه شما همیشه در لیست اول تیم ملی حضور داشتید و اکنون آمده‌اید و در لیست دوم تیم ملی حاضر هستید، گفت: لیست اول و دوم نداریم ما باید برای تیم ملی بجنگیم. در حال حاضر این تیم ملی ما است. بهترین کاری که باید انجام دهیم تمرین و تلاش است.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در مورد دیدار دوستانه با تیم ملی امید اظهار داشت: بازیکنانی که آمده‌اند اکثر آنها جدید هستند. بازی با تیم امید بهترین راهکار آقای ویلموتس است از این لحاظ که با تیم ملی خودمان یعنی تیم ملی امید بازی داریم و استرسی که باید بازیکنان تحمل کنند را تحمل نمی‌کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: