کد خبر: ۸۱۹۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
تعداد بازدید: ۹۰۵
«امیر قلعه نویی» سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان اظهار داشت: وحید امیری بازیکن سابق ترابوزان اسپور ترکیه که امروز بار دیگر به پرسپولیس پیوست، در لیست ما بود.
قلعه‌نویی: وحید امیری در لیست سپاهان بودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا ،«امیر قلعه نویی» سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان اظهار داشت: وحید امیری بازیکن سابق ترابوزان اسپور ترکیه که امروز بار دیگر به پرسپولیس پیوست، در لیست ما بود.

امیر قلعه نویی پس از بازی دوستانه تیمش مقابل پیکان در جمع خبرنگاران سخن می گفت، با بیان این مطلب افزود: وحید امیری در لیست سپاهان بود و او را می خواستیم اما این بازیکن در پرسپولیس بازی کرده است و دوست داشت به تیم سابقش برگردد.


سرمربی سپاهان ادامه داد: کی روش استنلی با سپاهان به توافق کامل رسیده است و به زودی در تمرینات آماده سازی سپاهان شرکت خواهد کرد.

قلعه نویی گفت: اگر قوانین بین المللی اجازه بدهند تا در لیگ برتر چهار تعویض داشته باشیم خیلی خوب است به شرطی که تعویض چهارم از بازیکنان امید و جوان باشد.

وی اظهار داشت: در مسابقات دوستانه شکست و پیروزی اهمیت ندارد و هدف تیم ها این است که از شرایط تیمشان به شناخت برسند.

قلعه نویی افزود: تمرینات سپاهان برای شروع لیگ نوزدهم پیگیری می شود و برنامه ما بر این است تا شروع مسابقات به آمادگی کامل برسیم و البته به زودی چند بازیکن دیگر به جمع ما اضافه خواهند شد.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: تیم ها اکنون در فشار بدنسازی هستند اما نمی دانند لیگ شروع می شود و این موضوه به هیچ عنوان اتفاق خوبی نیست.

قلعه نویی تصریح کرد: اینکه تیم های لیگ برتری باید بدهی خود را پرداخت کنند، اتفاق خوشایندی است و باید قانون و پیگیری قانون برای همه خوب است و از آن استقبال می کنیم اما ای کاش این قانونمداری از چند سال پیش آغاز می شد تا باشگاه ها بدهی های زیادی نداشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: