کد خبر: ۸۱۹۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵
تعداد بازدید: ۴۰۰
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی محمد رضا شانه‌ساز، سرپرست سازمان غذا و دارو را به عنوان معاون وزیر و رئیس این سازمان منصوب کرد.
شانه‌ساز رئیس سازمان غذا و دارو شد
به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا ، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی محمد رضا شانه‌ساز، سرپرست سازمان غذا و دارو را به عنوان معاون وزیر و رئیس این سازمان منصوب کرد.

 سعید نمکی روز شنبه در این حکم خطاب به شانه ساز نوشت: پیرو ابلاغ شماره ۳۳۱/۱۰۰ مورخ ۱۴/‏۰۳/‏۱۳۹۸‬ بدین وسیله جناب‌عالی، به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان غذاو دارو منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند بزرگ و رعایت قانون مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در انجام امور محوله موفق باشید.


وزیر بهداشت ۱۴ خرداد ۹۸ بود که شانه ساز را به عنوان سرپرست سازمان غذا و دارو و مدیر اجرایی قرارگاه تامین واردات مواد اولیه صنعت داخلی و داروهای ساخته شده، و تجهیزات پزشکی مورد نیاز کشور منصوب کرد. پیش از شانه ساز، مهدی پیرصالحی عهده دار سمت ریاست سازمان غذا و دارو بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: