کد خبر: ۸۱۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴
تعداد بازدید: ۳۱۲
اولین نشست از سلسله سمینار های تخصصی بررسی اهمیت میراث فرهنگی کیش و خلیج فارس در توسعه صنعت گردشگری در جزیره کیش برگزار می شود.
برگزاری نخستین نشست تخصصی بررسی نقش میراث فرهنگی در توسعه گردشگری کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این نشست با هدف روشن سازی ابعاد مهم نقش میراث فرهنگی کیش و تاثیر آن بر توسعه صنعت گردشگری جزیره کیش، سه شنبه 25 تیر از ساعت 10 تا 13 در سالن خوارزمی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.

دکتر سید احمد محیط طباطبائی، رئیس کمیته ملی موزه های ایران و عضو شورای فنی میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان تهران سخنران این نشست خواهدبود.

معرفی فضاهای میراثی جزیره کیش و نقش تاریخی آنها در تجارت و گردشگری خلیج فارس،معرفی پروژه ثبت جهانی سازه های آبی کیش، بررسی آیین نوروز دریایی در خلیج فارس و لزوم احیای آن، آشنایی با اصول و مبانی قوانین میراث فرهنگی و چگونگی تعامل با بنا های ثبت ملی و جهانی، نقش میراث فرهنگی جزیره کیش به ویژه شهر تاریخی حریره  در آینده مقصد گردشگری کیش ، بررسی مشکلات پیش روی فعال سازی ظرفیت تاریخی و میراثی جزیره در چرخه گردشگری و تبادل نظر در خصوص چالش های آینده از جمله موضوعات مورد بحث در این نشست و سلسله سمینار های تخصصی می باشد.

گفتنی است این نشست های تخصصی برای آموزش و بهره مندی از نتایج مطلوب،  در ماه های آینده به طور مستمر در جزیره کیش برپا می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: