کد خبر: ۸۱۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶
تعداد بازدید: ۲۳۸
تکنسین‌های سازمان اورژانس کشور به محل حادثه که در یکی از مجتمع های مسکونی در خیابان ولنجک تهران بود مراجعه کردند و با بررسی وضعیت جسمانی ساکنان این مجتمع تعداد هشت نفر را پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به مراکز درمانی منتقل کردند.
اورژانس: گاز گرفتگی ۸ نفر در شمال تهران

رئیس اورژانس تهران از گاز گرفتگی هشت شهروند تهرانی در شمال پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، دکتر پیمان صابریان درباره این حادثه اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۱ و ۵۰ دقیقه امروز یک مورد حادثه گارگرفتگی با گاز co به سازمان اورژانس کشور اعلام شد که بلافاصله در پی آن شش دستگا آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: تکنسین‌های سازمان اورژانس کشور به محل حادثه که در یکی از مجتمع های مسکونی در خیابان ولنجک تهران بود مراجعه کردند و با بررسی وضعیت جسمانی ساکنان این مجتمع تعداد هشت نفر را پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به مراکز درمانی منتقل کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: