کد خبر: ۸۱۹۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴
تعداد بازدید: ۱۱۳۴
در حالی که به نظر می‌رسید بازگشت ستارۀ کلیدی آبی‌ها به این تیم منتفی شده باشد، موجی از امید اردوی استقلال را در بر گرفت.
خبر فوق العاده برای استقلالی‌ها؛ سوپراستار چراغ سبز نشان داد!به گزارش خبرداغ ، کشمکش بازگشت آیاندا پاتوسی به استقلال همچنان با شدت کامل ادامه دارد و در حالی که به نظر می‌رسد بازگشت این بازیکن به تهران منتفی شده باشد، خبرهای خوبی از اردوی آبی‌ها به گوش می‌رسد که نشان می‌دهد هنوز هم فرصت بازگشت ستارۀ شمارۀ 5 به استقلال وجود دارد!

 

آیاندا پاتوسی با وجود آنکه دستمزد کمتری را در استقلال نسبت به پیشنهاد بنی یاس خواهد گرفت، خطاب به مدیران استقلال اعلام داشته است که باید هرچه سریع‌تر با مدیران باشگاه کیپ تاون مذاکره کنند و راه بازگشت او به تهران وجود دارد، اما تنها در شرایطی که سریعاً مذاکرات خود را با باشگاه کیپ تاون در پیش بگیرند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: