کد خبر: ۸۱۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
تعداد بازدید: ۴۸۳
ایران در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها با ۲ باخت مقابل لهستان و برزیل، در رده پنجم مسابقات قرار گرفت و نتوانست به رتبه چهارمی لیگ جهانی ۲۰۱۴ نیز برسد.
پاداش ۲۰۳ هزار دلاری تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها

به گزارش خبرداغ ، تیم ملی والیبال ایران با کسب مقام پنجم لیگ ملت‌های والیبال، در مجموع به پاداش ۲۰۳ هزار دلاری رسید.

ایران در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها با ۲ باخت مقابل لهستان و برزیل، در رده پنجم مسابقات قرار گرفت و نتوانست به رتبه چهارمی لیگ جهانی ۲۰۱۴ نیز برسد.

فدراسیون بین‌المللی والیبال، برای هر برد و باخت در هر بازی و کسب یکی از رتبه‌های اول تا ششم رقابت‌ها پاداش نقدی تعیین کرده است. برنده هر بازی ۹ و بازنده ۴ هزار دلار پاداش می‌گیرند.

براین اساس ۶ تیم برتر مسابقات نیز به ترتیب زیر پاداش خواهند گرفت:

تیم قهرمان: یک میلیون دلار

تیم دوم: ۵۰۰ هزار دلار

تیم سوم: ۳۰۰ هزار دلار

تیم چهارم: ۱۵۰ هزار دلار

تیم پنجم: ۷۵ هزار دلار

تیم ششم: ۷۵ هزار دلار

تیم ملی والیبال ایران ۱۲ برد و ۳ باخت در مرحله مقدماتی و ۲ باخت در مرحله نهایی داشت که به ازای هر پیروزی ۹ هزار دلار و به ازای هر باخت ۴ هزار دلار پاداش می‌گیرد. با کسب رتبه پنجمی، ایران ۷۵ هزار دلار دیگر هم دریافت خواهد کرد که در مجموع به رقم ۲۰۳ هزار دلار می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: