کد خبر: ۸۱۹۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳
تعداد بازدید: ۲۲۷
واعظی مطرح کرد؛
رئیس دفتر رئیس جمهور توسعه و پیشرفت استان خراسان شمالی را برای دولت بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: طی ۶ سال گذشته سالانه بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان از سوی دولت در این استان سرمایه‌گذاری شده است.
تشریح جزئیات دومین سفر استانی رئیس‌جمهور به استان خراسان شمالیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور عصر شنبه در بدو ورود به استان خراسان شمالی در فرودگاه بجنورد و در گفتگو با خبرنگاران تأکید کرد: استان خراسان شمالی به عنوان یکی از استان‌های جدید التأسیس از اهمیت بسیار بالایی برای دولت برخوردار است که باید به سرعت و با سرمایه‌گذاری مناسب توسعه یافته و زیرساخت‌های آن آماده شود تا همپای دیگر استان‌ها از امکانات لازم برای توسعه و پیشرفت برخوردار شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه دومین سفر استانی رئیس‌جمهور به استان خراسان شمالی فردا انجام خواهد شد، گفت: از چند ماه قبل برنامه‌ریزی‌های مختلفی از سوی دولت، وزیران ذیربط و مدیران استان برای این منظور انجام شده و استاندار استان نیز با انگیزه بالا برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است تا علاوه بر فعالیت‌های جاری، فعالیت‌های مرتبط با این سفر در راستای توسعه و پیشرفت استان در دستور کار قرار گیرد.

واعظی خاطر نشان کرد: در جلسات متعددی که با فعالان اقتصادی، وزیران ذیربط و نمایندگان بانک‌ها برگزار شد پروژه‌های خوبی در سطح ملی و استانی با مشارکت بخش خصوصی و بانک‌ها برای استان طراحی شده که روند توسعه و پیشرفت استان را شتاب می دهد.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به استان خراسان شمالی بسیار فشرده خواهد بود، گفت: در این سفر رئیس جمهور با مردم استان در شهر شیروان دیدار خواهد کرد و همچنین پروژه‌های مختلفی به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس توسط وزرا و معاونین رئیس جمهور در شهرهای مختلف استان افتتاح می‌شود.

واعظی همچنین دیدار با فعالان اقتصادی و سیاسی استان را از برنامه‌های امروز خود در شهر بجنورد اعلام کرد و گفت: در این دیدارها نمایندگان بخش‌های سیاسی و اقتصادی استان دیدگاه‌های خود را مطرح خواهند کرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور همچنین خاطر نشان کرد: خراسان شمالی یکی از استان‌های مرزی است و می‌تواند با همسایه خود مراودات زیادی داشته باشد و از این بعد هم می‌تواند در راستای توسعه و پیشرفت بیش از پیش استان تلاش‌هایی صورت گیرد.

واعظی در پایان ابراز امیدواری کرد که سفر رئیس جمهور به استان به توسعه بیشتر و تحقق اهداف و برنامه‌های دولت در این استان بینجامد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: