کد خبر: ۸۱۹۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۲۴۷
معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: براساس مطالعات علمی انجام شده گفت و گوی بین اعضای خانواده ها از ۲ ساعت در شبانه روز ۲۰ سال گذشته اینک به ۲۰ دقیقه کاهش پیدا کرده است.
میانگین گفتگو میان اعضای خانواده؛ ۲۰ دقیقهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا ، معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: براساس مطالعات علمی انجام شده گفت و گوی بین اعضای خانواده ها از ۲ ساعت در شبانه روز ۲۰ سال گذشته اینک به ۲۰ دقیقه کاهش پیدا کرده است.


معصومه ابتکار:

* براساس این مطالعات در گذشته در طول شبانه روز یک هزار و ۵۰۰ کلمه گفت و گو بین اعضای خانواده رد و بدل می شد که این میزان اکنون به ۴۰۰ کلمه کاهش یافته است.

* (با بیان اینکه یکی از دلایل این کاهش گفت و گو استفاده غیرمعمول از فضای مجازی است): شبکه های اجتماعی ظرفیت خوبی برای افزایش دانش و هدایت افراد هستند اما استفاده غیرمعمول از آن می تواند تهدید باشد و جای روابط میان اعضای خانواده را بگیرد.

* باید برنامه های مشخص و منسجم و جریان همسوی ملی برای بحث گفت و گو در حوزه خانواده داشته باشیم.

* (با بیان اینکه به طرح گفت وگوی ملی خانواده را از جمله سیاست های دولت دوازدهم در حوزه زنان و خانواده است): در این طرح مهارت های ارتباطی بین خانواده ها مورد توجه جدی قرار می گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: