کد خبر: ۸۱۹۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
تعداد بازدید: ۳۸۴
گودرزی،‌ یکی از وکلای محمدعلی نجفی گفت: تاکنون مذاکره‌ای با خانواده میترا استاد نداشتیم. دادگاه تا امروز رسیدگی اش را انجام داده و نقایص تا حدودی مرتفع شده و نقایص دیگری وجود دارد که امیدواریم در جلسات بعدی مطرح کنیم تا رفع و دادرسی در محیط ارامی انجام شود.
وکیل نجفی: مذاکره‌ای با خانواده میترا استاد نداشتیم

گودرزی،‌ یکی از وکلای محمدعلی نجفی گفت: تاکنون مذاکره‌ای با خانواده میترا استاد نداشتیم.

به گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم، حمید گودرزی پس از پایان نخستین جلسه دادگاه محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران در جمع خبرنگاران گفت: دادگاه تا امروز رسیدگی اش را انجام داده و نقایص تا حدودی مرتفع شده و نقایص دیگری وجود دارد که امیدواریم در جلسات بعدی مطرح کنیم تا رفع و دادرسی در محیط ارامی انجام شود.

وی افزود: در نهایت انتقادی به جلسه امروز وارد نیست و از آنجا که اظهارات اولیای دم مبسوط نبوده ولی به هرحال راه را برای مذاکره باز کردند و این فرصت شاید ایجاد شود تا مذاکراتی داشته باشیم و خانواده استاد هم تشفی خاطری برایشان ایجاد شود که صدمه روحی نخورند و به شکلی عمل کنیم که از نظر روحی و فکری خانواده در تشویش نباشد تا بتوانیم راهی برای مذاکره باز کنیم زیرا از مسائل مطبوعاتی که برایشان پیش آمده نگرانی داشته‌اند.

گودرزی در پاسخ به این سوال که شما به عنوان وکیل قبول دارید قتل از سوی اقای نجفی بوده است گفت: پاسخ این سوال منفی است ولی اگر به سوال شما پاسخ بگویم می شود بحث دفاع، که باید آن را در جلسه بعد دادگاه مطرح کنم. شاید راه جدیدی برای پرونده گشوده شود .

وی گفت: مذاکره‌ای با خانواده مقتول رسما نداشتیم ولی تقاضا کردیم و امیدواریم پاسخ مثبت بدهند.

وکیل نجفی درباره اظهارات نجفی در خصوص مهدورالدم بودن مقتول که در کیفرخواست آمده است گفت: این موضوع در جلسات غیرعلنی باید مطرح شود و به خانواده مقتول و مذاکرات صدمه میزند که امیدواریم مطرح نشود.

وی درباره تعداد جلسان دادگاه گفت: جلسه چهارشنبه جلسه دیگر هست و من جای رئیس دادگاه نیستم و نمی دانم چند جلسه مانده ولی امیدوارم جلسه دیگری هم باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: