کد خبر: ۸۱۹۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
تعداد بازدید: ۴۲۷
در خرداد ماه 98 ، 48 هزار و 411 دستگاه خودرو در کشور تولیدشد که ۹۹ درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر به خودروهای گروه سنگین اختصاص داشت.

دومین خودروی 5 ستاره ایران معرفی شد/ کدام خودروها درخرداد بالاترین کیفیت ساخت را داشتند (+جدول)در تازه ترین گزارش توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران خودروی سیترون C3 توانست بعد از پژو 2008 به عنوان دومین خودروی 5 ستاره ایران در زمینه کیفیت معرفی شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از عصر ایران مطابق گزارش  توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران  در خرداد ماه 98 ، 48 هزار و 411 دستگاه خودرو  در کشور تولیدشد که ۹۹ درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر به خودروهای گروه سنگین اختصاص داشت.


خودروهای تولیدی کشور در این ماه، شامل45 مدل خودرو درگروه سبک و 8 مدل در گروه سنگین می‌باشد.

۱- بخش وانت:

در این بخش، در سطح قیمتی ۱ خودروی وانت نیو پیکاپ فوتون با اخذ ۳ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروی تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده است.

۲- بخش سواری:

در این بخش، در سطح قیمتی 1 خودروهای نیو مزدا 3 و گرند ویتارا با اخذ 4 ستاره کیفی، در سطح قیمتی 2 خودروهای پژو 2008 و سیترون C3 با اخذ 5 ستاره کیفی، در سطح قیمتی ۳ خودروهای۳۰B و چانگان 35CS، در سطح قیمتی 4 خودروهای تندر 90 پلاس، تندر 90 پلاس اتوماتیک، پارس تندر، پژو SD 207 اتوماتیک، پژو 207 اتوماتیک، پژو 207 و دنا پلاس با اخذ 4 ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

جدول کیفیت خودروهای سواری ایران در خرداد ماه به شرح زیر است:

دومین خودروی 5 ستاره ایران معرفی شد/ کدام خودروها درخرداد بالاترین کیفیت ساخت را داشتند (+جدول)

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: