کد خبر: ۸۱۹۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۵۸۴
یک شرکت زغال سنگ روسیه به کاربران اینستاگرام هشدار داد که با عکسهای خود به سمت مرگ حرکت نکنند. درواقع این شرکت در مورد دریاچه ای هشدار می دهد که کاربران زیادی در آن عکس می گیرند. غافل از این که دریاچه کاملا سمی است.
هشدار یک شرکت زغال سنگ روسیه به کاربران اینستاگرام؛ با عکسهای خود به سمت مرگ حرکت نکنید! / عکاسی در دریاچه ای که سرشار از مواد سمی است

یک شرکت زغال سنگ روسیه به کاربران اینستاگرام هشدار داد که با عکسهای خود به سمت مرگ حرکت نکنند. درواقع این شرکت در مورد دریاچه ای هشدار می دهد که کاربران زیادی در آن عکس می گیرند. غافل از این که دریاچه کاملا سمی است.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، عکاسی برای اینستاگرام به یکی از رایج ترین تفریحات مردم در همه جای دنیا تبدیل شده است اما گاهی این تفریح بهایی سنگین دارد.

مدتی پیش بود که تهیه کننده سریال چرنوبیل از مردم خواست وقتی برای عکاسی اینستاگرامی به منطقه چرنوبیل می روند احتیاط را رعایت کرده و به یاد ساکنین از دست رفته این منطقه احترام بگذارند. اما به نظر می رسد تب و تاب عکاسی های اینستاگرامی در مناطق خطرناک در روسیه بسیار رایج است و این بار نوبت به یک دریاچه الوده به مواد سمی شده که به لوکیشین جدید عکاسان اینستاگرامی تبدیل شود.

شاید در نگاه اول تصاویر دریاچه فیروزه ای و فوق العاده زیبایی که در عکس های برخی کاربران روسی تبار می بینیم باعث شود تصور کنیم شاهد تصویری از کارائیب یا سواحل مالدیو هستیم اما این تصاویر در کنار یک  دریاچه سمی در Novosibirsk، گرفته شده که شهری در سیبری است. این دریاچه مملو از مواد خطرناکی است که یک کارخانه زغال سنگ محلی آلودگی های خود را در آن پمپ می کند.

جالب است که حتی این شرکت برای هشدار به مردم محلی و گردشگران دهها تابلو در اطراف دریاچه نصب کرده که روی آن نوشته شده است: "شما نمی توانید در این دریاچه شما کنید. تماس این آب با پوست شما بسیار خطرناک است و حتی می تواند یک واکنش آلرژیک ایجاد کند!"

با این وجود بسیاری از عکاسان با سوژه های خود وارد این آب می شوند، شنا می کنند و در جریان حرکت در آب عکاسی می کنند. اگرچه این عکس ها ظاهری اشرافی و خاص دارند اما در باطن در شرایطی بسیار خطرناک گرفته شده اند.

این شرکت در سایت خود نوشته است مواد موجود در این دریاچه یک ترکیب خطرناک شیمیایی را شامل می شود که تا عمق 6.5 فوتی (2 متری) وجود دارد و  اکسید فلزی آن در آب حل می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: