کد خبر: ۸۱۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸
تعداد بازدید: ۵۲۲
باشگاه استقلال همچنان درگیر پرونده بدهی مهاجم سابق خودش است.
پروپئیچ، دردسر تمام نشدنی استقلالبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، استقلال باید تا قبل از 16جولای بدهی پروپئیچ را تمام و کمال بپردازد. در باشگاه استقلال هنوز اقدامی در این راستا انجام نشده است. اگر فیفا نپذیرد که از محل درآمد‌های استقلال پولی به حساب پروپئیچ واریز شود آنگاه مسوولان باشگاه استقلال باید خود راهی برای انتقال پول به حساب این بازیکن پیدا کنند که مشخص نیست از چه راهی خواهد بود. موضوع آنقدر حاد هست که نگرانی‌ها را به نقطه اوج برساند. استقلالی‌ها باید دست بجنبانند. این ماجرا شوخی بردار نیست. جای اغماضی هم از سوی فیفا وجود ندارد. بدهی باید تا دلار آخرش پرداخت شود

بامداد سه‌شنبه هفته آتی مصادف با 16 جولای مهلت باشگاه استقلال برای پرداخت 370هزار دلار بدهی به پروپئیچ به پایان خواهد رسید.

بعد از شکایتی که این بازیکن از باشگاه استقلال به فیفا داشت، زمان 2 ماهه‌ای برای پرداخت بدهی‌اش به علاوه جرایمی که از سوی فیفا اعمال شده، تعیین شد که این روزشمار نفس‌های آخرش را شماره می‌کند و چنانچه تا سه‌شنبه هفته آتی باشگاه استقلال موفق به پرداخت بدهی این بازیکن نشود از 2 پنجره نقل و انتقالات محروم خواهد شد.

 فیفا به باشگاه استقلال اعلام کرده که این فرصت تجدید‌نا‌پذیر است و بدهی پروپئیچباید تا قبل از رسیدن به این روز پرداخت شود اما سوال این است که به دنبال محدودیت‌هایی که تحریم‌ها به وجود آورده و مراودات بانکی به کلی مسدود شده، آیا باشگاه استقلال می‌تواند از طریق بانک این مبلغ را به حساب بازیکن سابقش واریز کند یا خیر؟

 برخلاف آنچه تا به امروز برخی جریان‌های رسانه‌ای منتشر کرده‌اند هیچ یک از درآمد‌های استقلال در فیفا به این باشگاه برنگشته و مشکلاتی که در این راستا وجود دارد مانع از انتقال پول شده است.

حتی فدراسیون فوتبال هم نتوانسته درآمد‌های حاصل از حضور در جام جهانی را به حساب خود برگرداند اما شاید باشگاه استقلال به واسطه رایزنی‌های خود بتواند بدهی پروپئیچ را از طریق حساب فیفا به حساب این بازیکن پرداخت کند که باید دید آیا قوانین فدراسیون جهانی فوتبال اجازه می‌دهد پول مستقیم از طریق فیفا به حساب پروپئیچ پرداخت شود یا خیر. به هر حال باشگاه استقلال زمانی ندارد و تا آن روز باید فیفا را قانع کند که می‌تواند بدهی پروپئیچ را بپردازد تا از محرومیت در امان بماند.

بدون شک اگر در راه پرداخت این بدهی اهمال شود باشگاه استقلال نیز به همان بلایی دچار خواهد شد که باشگاه پرسپولیس شد و نتوانست در 2 پنجره نقل و انتقالات از بازیکنان جدید بهره بگیرد.

البته شاید بعضی‌ها در باشگاه استقلال باشند که از وقوع چنین جریمه‌ای استقبال کنند تا شاید استقلالی‌ها نیز همچون پرسپولیس بعد از اینکه خود را در تنگنای بیشتری می‌بینند تلاش‌شان را بیشتر کرده و با عزمی جدی‌تر در رقابت‌های داخلی و خارجی حاضر شوند و چه بسا این فشار بعد از سال‌ها برای استقلال قهرمانی به همراه آورد!

تکمله: درباره اینکه باشگاه استقلال اکنون چنین بودجه‌ای در اختیار دارد تا از مخمصه پروپئیچ خلاص شود روایت‌های گوناگون به گوش می‌رسد. برخی از پر بودن حساب باشگاه خبر می‌دهند و جذب دیاباته و پاتوسی را دلیلی بر این ادعا می‌دانند و برخی هم اعتقاد دارند که استقلال در کیسه‌اش پولی ندارد.

 شاید استدلال اول درست باشد؛ اینکه استقلالی‌ها پول دارند اما تلاش می‌کنند ارگان‌های دیگر یعنی وزارت ورزش یا حتی وزارت امور خارجه این مبالغ را از حساب خود بپردازند تا جا برای مانور بیشتر آبی‌ها در نقل و انتقالات باز بماند؟!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: