کد خبر: ۸۱۹۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴
تعداد بازدید: ۳۳۰
دبیر کل سیاست خارجی اتحادیه اروپا:
اتحادیه اروپا اعلام کرد که پیشرفت‌هایی در زمینه ایجاد کانال مالی با تهران برای دور زدن تحریم‌های آمریکا و زنده نگاه داشتن برجام صورت گرفته است.
پیشرفت‌هایی در زمینه ایجاد کانال مالی با تهران صورت گرفته استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، اتحادیه اروپا اعلام کرد که پیشرفت‌هایی در زمینه ایجاد کانال مالی با تهران برای دور زدن تحریم‌های آمریکا و زنده نگاه داشتن برجام صورت گرفته است.

«هلگا اشمید»، دبیر کل سیاست خارجی اتحادیه اروپا، امروز -پنج‌شنبه- گفت که علاوه بر بیش از ۱۰ کشور اروپایی که در این فرآیند نقش دارند، «اعضایی که عضو اتحادیه اروپا نیستند نیز در کانال مالی با تهران شرکت خواهند کرد.»

به نقل از به خبرگزاری آسوشیتدپرس، علاوه بر اعضای اتحادیه اروپا که در برجام حضور دارند، هفت کشور دیگر از این بلوک نیز اعلام کرده‌اند که در ایجاد کانال مالی با تهران همکاری می‌کنند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: