کد خبر: ۸۱۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۷۶۳
آیاندا پاتوسی پس از افشاگری مدیربرنامه‌هایش در رها کردن باشگاه استقلال، سکوتش را شکست و وعدۀ برملاسازی دروغ‌های گفته شده را داد.
به گزارش خبرداغ ، آیاندا پاتوسی ستارۀ باشگاه استقلال که به ادعای بسیاری از منابع خبری در تست‌های پزشکی باشگاه بنی یاس حاضر شده است و دست رد به سینۀ آبی‌های تهران زده است، پس از افزایش سیل حواشی و شائبه‌ها در صفحۀ اینستاگرام شخصی خود اقدام به انتشار متنی برای هواداران استقلال کرد.

 

او در متن خود ضمن تکذیب تمامی‌ ادعاها به شرح زیر، اذعان داشت:حقیقت به زودی برملا می شود! من برای همه متاسفم.بعضی از افراد باید صادق باشند و نباید با قلب مردم بازی کنند؛ آنها میدانند که چه کسانی اند! همچنان به مردم دروغ می گویید،اما به زودی مصاحبه ای را انجام خواهم داد و همه آنچه را که اتفاق افتاده به هواداران می گویم!

 

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: