کد خبر: ۸۱۹۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳
تعداد بازدید: ۴۱۶۱
طوفان بسیار بزرگی در زمینۀ نقل و انتقالات میان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در راه است.
بمب مهیب نقل و انتقالات؛ دومین ستارۀ پرسپولیس، استقلالی می‌شود!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، باشگاه استقلال که در تابستان فصل جاری هافبک‌های کلیدی خود از جمله: طارق همام، آیاندا پاتوسی، روزبه چشمی و علی کریمی را از دست داده است، به دنبال آن است تا با خریدی پر سر و صدا جای خالی آنها را پر کند و به همین دلیل به سبد خرید پرسپولیس دستبرد زده است!

 

بر اساس شایعه‌های پرتعداد به گوش رسیده شده، باشگاه استقلال به دنبال آن است تا در شکاف حاصل شده میان پرسپولیس و بشار رسن، بهرۀ لازم را ببرد و این هافبک توانمند و با کیفیت عراقی را دعوت به حضور در ترکیب خود کند که بر اساس ادعاهای موجود موفق شده است باب مذاکرات اولیه را باز کند که باید دید باشگاه پرسپولیس و ایرج عرب در این خصوص چه واکنشی را از خود نشان خواهند داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: