کد خبر: ۸۱۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
تعداد بازدید: ۱۱۰۹
پس از پیوستن دوبارۀ محمدحسین کنعانی‌زادگان به پرسپولیس موجی از اعتراضات به راه افتاد؛ چرا که این مدافع در گذشته در لباس استقلال، برعلیه سرخ‌ها سخن گفته بود.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، محمدحسین کنعانی‌ زادگان که عصر یکشنبه به طور رسمی به پرسپولیس پیوست و دوباره سرخ‌پوش شد، هنوز نتوانسته است با هواداران تیمش ارتباط خوبی بگیرد و با دوباره رونمایی شدن از برخوردهای او با تیم پرسپولیس در دوران جداییش از این تیم، کارش بسیار سخت‌تر شده تا بتواند اندکی به هواداران سرخ‌ها نزدیک شود!

 

تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید مربوط به روزهاییست که علی‌منصور هدایت استقلال را بر عهده داشت و محمدحسین کنعانی‌زادگان از پرسپولیس به استقلال پیوسته بود در دربی مشهور آن روزها، استقلال توانست پرسپولیس را با نتیجۀ 3_2 شکست بدهد تا کنعانی‌زادگان در فضای مجازی به تحقیر پرسپولیس بدین شرحی که می‌بینید بپردازد! تصویری که با دوباره رونمایی شدن از آن، خون پرسپولیسی‌ها را به جوش آورد و موجب تمسخر آنها توسط استقلالی‌ها در فضای مجازی شد!

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: