کد خبر: ۸۱۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
تعداد بازدید: ۱۹۶۷
بمب نقل‌وانتقالاتی استقلال در ترکیه به تمرینات این تیم اضافه می‌شود.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، آرش رضاوند، که جزو اولین نفرات مدنظر باشگاه استقلال برای آبی‌پوش شدن در فصل نوزدهم لیگ برتر ایران بود و از او به عنوان بمب نقل‌وانتقالاتی استقلال نام برده می‌شود همچنان به نزدیکانش گفته که دوست دارد برای ادامه فوتبال راهی استقلال شود.

 

 

 

با این وجود هنوز برخی مسائل ریز در راه آبی‌پوش شدن این بازیکن وجود دارد که گفته شده در حال مرتفع شدن هستند. یکی از مسئولان عالی‌رتبه باشگاه استقلال در این باره گفت اگر آرش تا فردا استقلالی نشود در صورت عقد قرارداد با استقلال در روز‌های آتی که تیم راهی ترکیه می‌شود در استانبول به تیم اضافه خواهد شد.

 

گفتنی است، فیلم بازی های آرش رضاوند در اختیار استراماچونی قرار گرفته است. در صحبتی که با یکی از مسئولان استقلال داشتم وی اعلام کرد که ما فیلم بازی های رضاوند را در اختیار استراماچونی قرار داده و منتظر تایید او هستیم. به استراماچونی گفته ایم این بازیکن استقلالی است و بزرگ شده باشگاه استقلال اما نظر نهایی را باید استراماچونی در مورد او بدهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: