کد خبر: ۸۱۷۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹
تعداد بازدید: ۲۵۹
نماینده تهران در مجلس، با بیان اینکه اصل ملاقات با زندانیان ایرادی ندارد، گفت: قبلا هم چینین اتفاقی رخ داده و با محکومان سیاسی و امنیتی ملاقات هایی صورت گرفته است.
مطهری: باید مشخص شود که رویکرد مذاکره برخی نمایندگان با بابک زنجانی چه بوده است

به گزارش خبرداغ ، عضو فراکسیون امید مجلس، گفت: باید مشخص شود که رویکرد مذاکره برخی نمایندگان با بابک زنجانی چه بوده است و آیا در این دیدار رویکرد حمایتی داشته اند یا خیر.

علی مطهری عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار خبری مبنی بر ملاقات برخی نمایندگان با بابک زنجانی در زندان، گفت: می دانم این ملاقات، انجام شده است اما از اسامی افرادی که با وی دیدار کرده اند بی اطلاع هستم.

اصل ملاقات با زندانیان ایرادی ندارد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اصل ملاقات با زندانیان ایرادی ندارد، افزود: قبلا هم چینین اتفاقی رخ داده و با محکومان سیاسی و امنیتی ملاقات هایی صورت گرفته است.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: باید مشخص شود که رویکرد مذاکره برخی نمایندگان با بابک زنجانی چه بوده است و آیا رویکرد حمایتی داشته اند یا خیر که بنده از این موضوع اطلاعی ندارم.

خانه ملت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: