کد خبر: ۸۱۷۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۳۵۰۹
سرخ‌ها بالاخره جانشین برانکو را پیدا کردند.
به گزارش خبرداغ ، بر اساس آخرین اخبار رسیده از مذاکرات نمایندگان باشگاه پرسپولیس با گزینه‌های مختلف هدایت این تیم در فصل آینده، به نظر می‌رسد آنته چاچیچ به توافق نهایی دست یافته و این مربی 65 ساله کروات جانشین برانکو خواهد شد.

 

مذاکرات طرفین امروز از حدود 10 صبح در استانبول ترکیه آغاز شده و تا ساعت 3 به وقت محلی ادامه داشته است. بنا بر آخرین گزارشات واصله چاچیچ حاضر شده برای هدایت سرخ‌ها تا 700 هزار دلار رقم قراردادش را پایین آورد و به همین دلیل و بودجه تعیین شده پرسپولیس توافق حاصل شده است.

 

 

از جمله افتخارات آنته چاچیچ می توان به دو قهرمانی او در دسته دوم لیگ کرواسی اشاره کرد و قهرمانی او با دینامو زاگرب در سال ۲۰۱۲ نیز از دیگر افتخارات تیمی اش محسوب می شود؛ گفتنیست او در سال 2015/2016  به عنوان هفتمین مربی برتر فوتبال جهان از سوی فیفا انتخاب شد. او جزو ده مربی اول کرواسی است که بالاترین مدرک مربیگری در اروپا را کسب کرده است. تحصیلات وی، در رشته تربیت بدنی بوده است اما او را یک مربی دفاعی در این کشور می‌دانند.

 

انتظار می‌رود اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد ظرف 24 ساعت آینده رسما این مربی باتجربه هدایت قهرمان سه فصل اخیر ایران را برعهده گیرد.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Ali
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
0
0
انقدر اطلاعات نداری که عکس طرف رواشتباه زدی بعد میخوای خبرای الکیتو باورکنیم
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: