کد خبر: ۸۱۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۱۲۱۹
ستاره جوان استقلال درخواست سنگینی از باشگاه استقلال دارد.
درخواست سنگین و باورنکردنی ستاره جوان استقلال از باشگاه!به گزارش خبرداغ ،  حسین حسینی دروازه‌بان خوش آتیه استقلالی‌ها چندروزی است که برای مذاکره به باشگاه استقلال می‌رود و مشخص نبود چرا طرفین حاضر به امضای قرارداد نبوده‌اند اما امروز رقم درخواستی او از باشگاه مشخص شد.

 

حسینی برای تمدید چند شرط داشته و دارد. ابتدا جدایی رحمتی بود که محقق شد و دومی پرداخت رقمی در نزدیک به ۳ میلیارد تومان برای هر فصل است! باشگاه به او پیشنهادی 1 میلیارد و 750 میلیون تومانی برای هر فصل داده است که حسینی آن را کم می‌داند.

 

در خبر دیگر از این مذاکرات آمده است که بازیکن جوان آبی‌ها خواستار پرداخت مطالبات فصول گذشته و همچنین درصدی از قرارداد جدیدش شده است که با توجه به مشکلات مالی باشگاه استقلال روند تمدید قرارداد به مشکل خورده است.

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: