کد خبر: ۸۱۷۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
تعداد بازدید: ۸۰۶
مربی دروازه‌بان‌های استقلال اظهارات جالبی به زبان آورده است.
اعتراف مربی سابق پرسپولیس: عاشق استقلال هستم!به گزارش خبرداغ ، بهزاد غلامپور تنها عضو ایرانی کادر فنی آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال است که قرار است با وظیفه آماده سازی دروازه‌بان‌های استقلال را بر عهده داشته باشد. غلامپور به قول خودش 1 سال و 11 هفته در پرسپولیس کار کرده است اما همیشه عاشق استقلال بوده!

 

حضور بهزاد غلامپور در پرسپولیس با اصرار علی دایی صورت گرفت که همان زمان هم انتقادات زیادی به دایی شد که چرا یک استقلالی را مربی پرسپولیس کرده است. غلامپور در همین خصوص می‌گوید:

 

  من بارها گفته‌ام به خاطر علی دایی به پرسپولیس رفتم و یک سال و 11 هفته در آن تیم کار کردم. من مربی فوتبال هستم و کار حرفه‌ای انجام می‌دهم. همیشه هم گفته‌ام چه در استقلال باشم و چه نباشم، آرزویم موفقیت این تیم است. تا حالا در عمرم حتی یک بار هم از کسی در استقلال انتقاد نکرده‌ام و همیشه حامی تیم محبوبم بودم. اگر هم در تیم رقیب کار کردم، فقط به خاطر شخص علی دایی بوده، وگرنه همه می‌دانند که من از بچگی استقلالی تیر بودم و عاشق این تیم. علی دایی مرا خواست و منم هم مجبور شدم به پرسپولیس بروم.


جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: