کد خبر: ۸۱۷۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵
تعداد بازدید: ۵۴۹
به نظر می‌رسد پروسۀ تمدید قرارداد ستاره ملی‌پوش آبی‌ها با این تیم کمی طولانی شده است.
دلیل این همه تاخیر در تمدید ستاره استقلال با این تیم مشخص شدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، تیم فوتبال استقلال تهران در حال آماده‌ساز ی خود برای حضور در لیگ نوزدهم است تا بتواند عملکردش را نسبت به فصل گذشته بهبود ببخشد.


پس از اینکه پروژۀ تمدید سید حسین حسینی به جریان افتاد، خیلی‌ها بر این باور بودند که امضاء همکاری این سنگربان با آبی‌ها خیلی زود انجام نشود اما ظاهراً مانعی بر سر راه وجود دارد. جالب است که چند روز گذشته اعلام شد که حسینی با استقلال توافق کرده اما بطور غیرمنتظره‌ای این بازیکن هنوز قراردادش را منعقد نکرده است.


برخی سایت‌ها منتشر کرده بودند که حسینی به دلیل اینکه استراماچونی و بهزاد غلامپور دروازه‌بانی در سطح حسینی می خواهند ناراضی است که این ماجرا درست نیست و حسینی سه شنبه یا چهارشنبه قراردادش را امضا می کند. البته به گفته مسئولان استقلال مشکل خاصی برای تمدید قرارداد حسینی وجود ندارد تا در نهایت وی به زودی قرارداد خود را رسمی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: