کد خبر: ۸۱۷۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
تعداد بازدید: ۲۴۶
عضو فراکسیون امید مجلس در تذکر شفاهی ضمن انتقاد از برخورد نامناسب ناجا با یکی از دختران بدحجاب، گفت:کاخ سفید نمی‌خواهد از اقدامات ابلهانه خود دست بکشد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، مصطفی کواکبیان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا، گفت: کاخ سفید ظاهراً نمی‌خواهد از اقدامات ابلهانه خود دست بکشد. آنان اخیراً علاوه بر تحریم رهبر معظم انقلاب و فرماندهان نظامی، وزیر امور خارجه را هم تحریم کردند که این مساله نشان می‌دهد آنان دروغ می‌گویند که می‌خواهند مذاکره کنند، دیپلماسی را پیش ببرند و به دنبال تنش زدایی هستند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: از وزارت خارجه می‌خواهم با کشورهایی چون امارات، عربستان، بحرین و انگلیس که با آمریکا در این اقدامات همکاری می‌کنند، برخورد کرده و با اقدامات دیپلماتیک پاسخ آنان را بدهد.

کواکبیان یادآور شد: وزیر کشور باید پاسخگوی برخورد نامناسب نیروی انتظامی با یکی از دختران بدحجاب باشد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی،خاطرنشان کرد: مشکلات مردم را به تحریم‌ها نسبت ندهید چرا که مساله سیب زمینی و هویج ربطی به تحریم‌ها ندارد و دولت بایدها آن را حل کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: