کد خبر: ۸۱۷۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
تعداد بازدید: ۳۴۶
محک بازار خود را در قدیمی‌ترین محله تهران برگزار می‌کند:
بازار خیریه با محوریت عرضه خوراک و نوشیدنی‌های سنتی ایرانی روز جمعه 14 تیر و در دو سانس 10 تا 15 و 16 تا 21 برگزار می‌شود.
ساعاتی خاطره‌انگیز در محله عودلاجان برای حمایت از کودکان مبتلا به سرطانبازار خیریه «محک در عطر و طعم قدیم» در میان کوچه‌های باریک و خاطره‌انگیز محله عودلاجان میزبان نیکوکاران خواهد بود.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی محک، این بازار خیریه با محوریت عرضه خوراک و نوشیدنی‌های سنتی ایرانی روز جمعه 14 تیر و در دو سانس 10 تا 15 و 16 تا 21 برگزار می‌شود. برپایی «محک در عطر و طعم قدیم» در خانه دبیرالملک، بنای 140 ساله منطقه 12 تهران، موجب شده تا نیکوکاران ضمن خرید غذاهای سنتی ایرانی و صنایع‌دستی امکان بازدید از موزه عمارت کاظمی، امامزاده یحیی، حمام نواب و بازارچه نواب را نیز داشته باشند تا علاوه بر حمایت از کودکان مبتلا به سرطان و خانواده‌هایشان، ساعاتی خاطره‌انگیزی را در محله عودلاجان تهران سپری کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در بازار «محک در عطر و طعم قدیم» می‌توانند از طریق مراجعه به سایت تیوال از تاریخ 4 تیر ماه به صورت آنلاین بلیط این بازار خیریه را تهیه نمایند.

لازم به ذکر است کلیه هزینه‌های مرتبط با برگزاری این مراسم توسط حامی مالی و داوطلبان مؤسسه خیریه محک پرداخت و تمامی عواید حاصل از فروش بلیط و غرفه‌های این بازار خیریه صرف تأمین هزینه دارو و درمان کودکان مبتلا به سرطان محک خواهد شد. 

قدردان تمامی نیکوکارانی هستیم که با مشارکت در بازارهای خیریه محک کودکان مبتلا به سرطان را برای داشتن امید و انگیزه بیشتری نسبت آینده همراهی‌ می‌کنند و باور داریم تنها با مشارکت شماست که می‌توانیم شاهد سلامتی فرزندان‌مان در سراسر این مرز و بوم باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: