کد خبر: ۸۱۷۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
تعداد بازدید: ۵۸۵
سرمربی سرشناس ایتالیایی دو بازیکن را به دلایل فنی نمی‌خواهد.
سخت‌گیری مرد ایتالیایی؛ دو بازیکن دیگر در لیست مازاد استقلال!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، آندره آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال از آغاز تمرینات این تیم عملکرد برخی از بازیکنان این تیم را ارزیابی کرد و در پست‌های مختلف بازیکنان را امتحان کرده است. او قصد دارد بیشتر از بازیکنان چند پسته در تیمش بهره ببرد.


استراماچونی طی روزهای اخیر به این نتیجه رسیده که مشکل استقلال در خط هافبک است و برای جذب مهره‌های جدید باید چند بازیکن را از فهرست بزرگسالان تیمش خارج کند. استرا همچنین حضور دو بازیکن در هر پست را کافی می‌داندبه همین دلیل مثلا در پست دفاع چپ میلاد زکی‌پور، آرمین سهرابیان و میثم تیموری حضور داشتند که خبر رسیده سرمربی ایتالیایی قید میثم تیموری را زد تا در این پست استقلال با 2 بازیکن ادامه بدهد.از سوی دیگر فرشاد محمدی مهر نیز دیگر بازیکنی است که احتمال جدایی او از استقلال زیاد است. با توجه به تمدید قرارداد غفوری و همچنین جذب علی دشتی که توانایی بازی در پست دفاع و هافبک راست را هم دارد شاید محمدی‌مهر نیز طی چند روز آینده از جمع آبی پوشان جدا شود.

 

به این ترتیب باید در انتظار خط خوردن یکی دو بازیکن دیگر نیز از فهرست بازیکنان استقلال باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: