کد خبر: ۸۱۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۲۴۲
کوهپایه‌زاده خبر داد؛
وکیل پرونده مالباختگان سکه ثامن از موافقت رئیسی با رد مال متهمان این پرونده پیش از دادگاه تجدیدنظر خبر داد.
موافقت رئیس‌ قوه قضائیه با رد مال متهمان پرونده سکه ثامن پیش از دادگاه تجدیدنظربه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، رسول کوهپایه‌زاده  درباره آخرین وضعیت مالباختگان سکه ثامن گفت: همان‌طور که می‌دانید پرونده سکه ثامن تعداد قابل توجهی مال‌باخته و شاکی داشت و در مرحله دادسرا با توجه به وضعیت معیشتی بد و اسفناک آنان درخواست داشتیم که رد مال صورت گیرد.

وکیل پرونده مالباختگان سکه ثامن یادآور شد: خواسته مذکور را هم طی نامه‌ای به رئیس محترم قوه قضائیه، معاون اول ایشان و دادستان کل کشور مطرح کردیم که در هفته قوه قضائیه رئیس محترم این قوه عیدی بسیار خوبی به مالباختگان دادند و با این درخواست موافقت کردند.

وی ادامه داد: مقرر شده است طبق دستور رئیس قوه قضائیه در باره اموال و وجوه کشف شده از صاحبان سک ثامن، قبل از دادگاه تجدیدنظر، حکم بدوی و غیره در همین مرحله دادسرا قرار است نسبت به طلب شاکیان رد مال شود.

به گفته کوهپایه‌زاده اگر این امر تا مرحله دادگاه و رأی نهایی طول می‌کشید، شاید مالباختگان چندین سال باید به دنبال طلب خود می‌بودند و وضعیت فعلی‌شان که بسیار بد و خیم است، بدتر می‌شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: