کد خبر: ۸۱۷۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
تعداد بازدید: ۱۳۳۹
با پرواز مدیران پرسپولیس به ترکیه به نظر روز داغی در انتظار هواداران این تیم خواهد بود.
داغ‌ترین اخبار از سرمربی پرسپولیس؛ توافق ابتدایی با یک گزینه معروف!به گزارش خبرداغ ، در حالی که تمام رسانه‌های داخلی از حضور یک سرمربی ایتالیایی و دو گزینه اسپانیایی و آرژانتینی جدید در لیست مدیران پرسپولیس برای انتخاب سرمربی فصل بعد سرخ‌پوشان خبر می‌دهند به نظر می‌رسد قطعی‌ترین گزینه کسی نیست جز الکساندر نوری!

 

ایرج عرب و نبی از اعضای هیئت مدیره به همراه دو تن از نزدیکان مدیرعامل راهی استانبول شده‌اند تا کار انتخاب مربی را هرچه سریع‌تر نهایی کنند. هرچند هواداران پرسپولیس در انتظار انتخاب یک سرمربی بزرگ خارجی برای تیمشان هستند اما پیگیری‌های انجام شده ما را به نام الکساندر نوری، سرمربی ایرانی - آلمانی سابق وردربرمن می‌رساند. هرچند گابریل کالدرون نیز قرار است امروز ملاقاتی با عرب و همکارانش داشته باشد اما دستمزد 1 میلیون دلاری برای مربی که در این سال‌ها تنها دو جام برده است برای مدیران تیم گزینه جذابی نخواهد بود.

 

شنیده شده توافقات ابتدایی هم صورت پذیرفته و باشگاه پرسپولیس برای نوری در همان هتل عرب سوئیت رزرو کرده است تا برای جمع بندی و امضای نهایی قرارداد نوری امشب خود را به استانبول ترکیه برساند. باید دید بالاخره پس از مدت‌ها نوری به فوتبال ایران بازخواهد گشت یا خیر زیرا او پیش‌تر کاندید هدایت تیم ملی ایران و استقلال هم شده بود.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: