کد خبر: ۸۱۷۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
تعداد بازدید: ۱۹۰۰
لژیونر ملی‌پوش و پرحاشیه فوتبال ایران، به پیشنهاد حضور در پرسپولیس پاسخ منفی داد.
شوک تلخ بمب نقل‌وانتقالات به سرخ‌ها؛ به پرسپولیس نمی‌آیم!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، مدیران باشگاه پرسپولیس پس از قطعی شدن جدایی دو مهاجم اصلی و ثابت سرخ‌ها یعنی ماریو بودیمیر و علی علیپور، به شدت در پی بازگرداندن مهدی طارمی ستاره سابق این تیم هستند و تلاش زیادی برای راضی کردن این بازیکن به حضور دوباره در پرسولیس انجام داده اند.

 

در همین راستا شایعات ضد و نقیضی در این باره به گوش می‎رسید و حتی گفته می‌شد طارمی اولین خرید پرسپولیس در تابستان خواهد بود اما آقای خیریت پاسخ نهایی خود را به پیشنهاد سرخ‌پوشان اعلام کرد و آب پاکی را روی درست مدیران پرسپولیس ریخت.

 

مهاجم تیم ملی ایران رسما به مدیران سرخ‌ها اعلام کرده است پاسخش به پیشنهاد بازگشت به پرسپولیس منفی است و هیچ قصدی برای حضور در فوتبال ایران ندارد و می‌خواهد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد. ناگفته نماند تیم بلژیکی اوستنده خواهان به خدمت گرفتن طارمی است و احتمال انتقال این بازیکن به اروپا وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
0
0
اقای طارمی وقتی پرسپولیس رو محروم کرد وخندید تو دل هوادارا مرد خواست بیاد نخواست مهم نیست پرسپولیس بزرگ ناصرمحمدخانی وفرشادپیوس روداشتیم که ایشون جلوی این عزیزا عددی نیست
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: